niedziela, 28 lipca 2013

Bardzo dziękuje za nominację do Liebster Award: http://errorlove1d.blogspot.com/. Z chęcią odpowiem na tę parę minut, ale proszę wybaczcie mi, że nie nominuje nikogo, ponieważ zawsze mam problem z wybraniem osób, tak więc każdy niech czuje się zaszczycony i jak chce niech odpowie na swoim blogu odpowiedzi na pytania, które napisze poniżej. A teraz odpowiem na pytania zadane przez Julię Motycką ;)
1. Kiedy zaczęłaś pisać opowiadania ?
Ad.1 Moje pierwsze opowiadanie powstało w wieku 12 lat ;) Możecie się śmiać, albo nie, ale pisane było o Justinie Bieberze ;D
2. Co sądzisz o Ewie Farnie ?
Ad.2 Nie jestem jej fanką, ale szanuję ją i jej muzykę nawet mam parę piosenek jej na telefonie ;)
3. Należysz do jakiś fandomów ? Jeśli tak to do jakich ?
Ad.3 Należę, i to do wielu. Pozwolisz, że wymienię tylko trochę ;D Directionerki, Fandom Mangi i Anime, Roomies, Selenators, Lovatics, Smilers, Barbz, Sheeranators, PotterHead, Moobies, Fairy Tail, Nirvana Fans, Linkin Park Fandom i wiele wiele więcej ;)
4. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską ?
Ad.4 Tak ;)
5. Ulubione imię żeńskie ?
Ad.5 Jewel, Lucy, Rosalie, Rozalia, Amalia
6. Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy inteligencja ?
Ad.6 Dla mnie ani to, ani to. Dla mnie najważniejsze jest podejście do życia i otoczenia. Może mieć wygląd bandziora i zero inteligencji, ale za to może kochać naturę i pomagać innym.
7. Angielski vs niemiecki ?
Ad.7 Oczywiście, że Angielski. Niemieckiego nienawidzę i mam ledwo 3 ;D
8. Lubisz czytać książki?
Ad.8 Uwielbiam w szczególności fantasy i romanse, ale od 3 dni czytam "Hrabiego Monte Christo" po raz drugi i nie chwaląc się jestem już w połowie ;D
9. Jakie imię byś chciał/a mieć?
Ad.9 Jewel, ewentualnie Amelia lub Amalia ;) Kiedyś chciałam być Mercedes po przeczytaniu po raz pierwszy Książki Dumasa " Hrabia Monte Christo"
10. Według ciebie czym jest miłość?
Ad.10 Trudne pytanie, ponieważ każdy ma odmienną teorię na ten temat. Może być teoria czysto filozoficzna, teoria wzięta prosto z jakiegoś romansu lub po prosu przeżyta na własnej skórze, ale dla mnie miłość to przede wszystkim wsparcie drugiej osoby, 100% zaufanie i przede wszystkim przyjaźń między kochankami ;)
11. Kręcone czy proste włosy ?
Ad.11 Trudno stwierdzić, ponieważ moje włosy to jeden istny chaos. Chciałabym mieć albo kręcone albo proste, ale mam coś pomiędzy. Raz kręcone, a raz proste a w deszcz to normalnie fryzura a'la Harry Styles ;D

A teraz parę pytanek ode mnie:
1. Lubicie Little Mix?
2. Ulubiony owoc?
3. Czytasz książki?
4. Oglądasz filmy?
5. Ulubiony kolor?
6. Ulubiony aktor/aktorka?
7. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
8. Pies vs.Kot?
9. Szczęśliwa bądź ulubiona liczba?
10. Ulubiona piosenka?
11. Co według ciebie oznacza słowo przyjaźń? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz